جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: من مطمئن هستم مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید با حضور پر رنگ، حماسه ای دیگر در روز ۲۲ بهمن امسال خلق می کنند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در همدان با اشاره به لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی حضور چشم گیر مردم بود.

وی ادامه داد: حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ضامن پیروزی انقلاب اسلامی شده و همچنین این حضور سبب تقویت قوای نظام اسلامی ایران است.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به شرایط فعلی جهان و تهدید های غرب علیه ایران و نقض برجام توسط آمریکا خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه مردم با بصیرت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب دندان شکنی به دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: مردم ایران در روز 22 بهمن با حضور خود در صحنه، پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی ترامپ خواهند داد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در ادامه با اشاره جایگاه پر اهمیت روحانیت در جامعه قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: طلبه ها و حوزه های علمیه سلسله جنبان های انقلاب اسلامی بوده و هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: همیشه و در تمامی صحنه ها طلاب پیشگام و حاضر در صحنه بوده اند و با توجه به آمار شهدای روحانی در دفاع مقدس، به این مساله پی خواهیم برد.

وی در پایان گفت: طلاب باید اول خود انقلابی بوده و بعد به هدایت مردم بپردازند، رهبر معظم انقلاب همیشه به انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید داشته و حوزه های علمیه نیز باید سعی کنند طلاب انقلابی تحویل جامعه بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha