شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا بابایی ماهانی، امام جمعه شهرستان فردوس

حوزه/ امام جمعه شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی، با تأکید بر این که نقش تاثیرگذار روحانیت در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر احدی پوشیده نیست، گفت: روحانیت همواره جلودار جریان های انقلاب بوده است.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی امام جمعه فردوس در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای قبل و بعد انقلاب و همچنین شهدای مدافع حرم، اظهار  کرد:راهپیمایی امسال 22 بهمن ماه درحالی برگزار می شود که در مقابل زیاده خواهی های آمریکا، بایستی شعار "مرگ بر آمریکا"، بلند تر از سالهای قبل فریاد زده شود.

وی با اشاره به این که ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانش از ایرانیان خواسته که از وی بترسند، تصریح کرد: ملت شریف  ایران شاگردان مکتب امام راحل (ره) بوده اند و ایشان با استقلال کامل و عدم وابستگی به شرق و غرب،شعار "نه غربی نه شرقی" سرمی دادند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فردوس ضمن تاکید بر گرامیداشت ایام الله دهه فجر،اذعان داشت: به دلیل این که انقلاب اسلامی ما،ثمره خون صدها شهید است، باید نگهدارنده خوبی برای آرمان های امام راحل(ره) و شهدای والامقام باشیم.

حجت الاسلام بابایی حضور در راهپیمایی امسال 22 بهمن را، از حساسیت بالاتری نسبت به سالهای قبل دانست و بیان کرد: بسیار خوشحالیم که آمریکائیان، خودشان، خودشان را رسوا نمودند.

وی با بیان این که ترامپ رئیس جمهور آمریکا قبل، حین و بعد از انتخابات این کشور، خودش از جنگ؛ خونریزی و جنایت های کشورش سخن می گفت، ابراز کرد: بر ملت ایران یقین شد که آمریکا، همواره دشمن درجه یک آنان بوده و در حقیقت، اوباما، ترامپ و همه آمریکائیان احمق هستند.

امام جمعه شهرستان فردوس ادامه داد: دستبند زدن و آزار و اذیت کودکان پنج ساله، نمایشگر اوج رذالت،خودخواهی و پستی آمریکائیان بوده که به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت.

حجت الاسلام بابایی ماهانی ابراز کرد: مردم باید امسال با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"،"مرگ بر استکبار"،"مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر آل سعود و آل خلیفه"؛ محکمتر از گذشته در صحنه راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند.

وی در ادامه صحبت هایش ضمن اشاره به نقش  تاثیرگذار روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که در جریان انقلاب  اسلامی، روحانیون درصف مقدم بوده اند.

حجت الاسلام بابایی ماهانی با تاکید بر این که امید مردم به روحانیت است، اضافه کرد: روحانیت درصدر استکبار ستیزی ایستاده و درجریان راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه جاری نیز جلودار همه خواهند بود.

وی ضمن دعوت از همه هم استانی های عزیز به حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری، اظهار داشت: مراسم این روز بزرگ در شهرستان فردوس فردا 9:30 دقیقه صبح از میدان انقلاب، چهار راه شهیدان پارسا، خیابان امام خمینی، میدان 15 خرداد، خیابان مدرس و مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود.

انتهای خبر/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha