جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: علما وارثان انبیا هستند و این جمله یک شعار نیست، بلکه مانند انبیا مردم را به دین خداوند و توحید دعوت کرده و در مقابل طاغوت می ایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شب گذشته، در مسجد جامع شهر سرکان همدان بیان داشت: هدایت مردم به سوی اسلام و مکتب تشیع و ادامه دادن راه چهارده معصوم (ع) کار انبیا است و حکومت اسلامی ایران 38 سال است که به این مساله می پردازد و این خود مرهون خون شهدا است.

وی در ادامه افزود: دین خداوند متعال و فرامین الهی در دست ما امانت هستند و در زمان غیبت امام زمان(عج) دین الهی سینه به سینه و دست به دست، به ما رسیده است.

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: علما وارثان انبیا هستند و این جمله یک شعار نیست، بلکه علما مانند انبیا مردم را به دین خداوند و توحید دعوت می کنند و در مقابل طاغوت می ایستند.

وی با بیان این که علما با قناعت، صبر و شهادت خود درس دین داری به مردم می دهند، ابراز داشت: علما به تاسی از حضرت سید الشهدا(ع) در مقابل ظلم و سلطه می ایستند و برای دفاع از اسلام خون خود را فدا می کنند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به مجاهدت های رهبر کبیر انقلاب، ابراز داشت: امام راحل، بزرگ مردی بود که برای دین خدا 15 سال رنج تبعید را تحمل کرد و از هدف والای خود کوتاه نیامد و به وظیفه خود عمل کرده و درمقابل طاغوت ایستادند.

وی با بیان این که وظیمه ما استقامت در راه دین الهی است، افزود: حضور مردم ایران در حماسه ۲۲ بهمن نشان داد که پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha