جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست صمیمانه آیت‌الله موسوی جزایری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی

حوزه/ در نشست آیت‌الله موسوی جزایری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی، بر لزوم گسترش همکاری میان حوزه و سازمان اوقاف تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف کشور برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان، همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه و حجت‌الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان برگزار شد، بر لزوم گسترش همکاری میان حوزه و اداره کل اوقاف تأکید شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی، در بخشی از این نشست، با بیان اینکه پشتیبانی وقف را بر عهده مدارس علمیه گذاشته‌ایم، گفت: با این روش إن‌شاءالله می‌توان به تقویت مدارس کمک کرد.

وی با بیان اینکه قریب به یک هزار و ۱۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی وقفی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: اگر بتوانیم در خصوص مدیریت این مراکز درمانی خوب عمل کنیم، إن‌شاءالله در بحث درمان کشور و کمک به نیازمندان تعیین کننده خواهیم بود.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، با تقدیر از اقدامات مؤثر حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی، گفت: در دوران مدیریت حضرت‌عالی، اقدامات حیات‌بخشی صورت گرفته که خداوند متعال إن‌شاءالله به نیات خیر و همت بلندتان کمک کند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در پایان گفت: همکاری و تعامل حوزه علمیه و سازمان اوقاف باید بیش از پیش تقویت شود تا إن‌شاءالله شاهد رونقی در احیای موقوفات باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha