جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی–سیاسی نیروی انتظامی جهت اعزام در ایام فاطمیه ۱۳۹۸ از طریق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم مبلغ می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی–سیاسی نیروی انتظامی جهت اعزام در ایام فاطمیه ۱۳۹۸ از طریق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم مبلغ می پذیرد.

شروع تبلیغ از روزسه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ می باشد و احکام تبلیغی  به مدت ده روز تا پایان روز پنج شنبه  تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ صادر خواهد شد و روند ثبت نام واعزام مبلغان محترم که از پنج شنبه شروع شده بود تا روز یک شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ در ساعات اداری ادامه خواهد داشت.

برپایه این گزارش: شرایط ثبت نام عبارتست از،۱-اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه قم و ساکن در قم،۲-حداقل اتمام پایه۹(سطح دو بلند مدت و سفیران هدایت)، ۳-ملبس بودن
۴-متاهل بودن،۵-داشتن تجربه و سابقه کافی در امر تبلیغ،۶- ترجیحا آشنا با محیط های نظامی و انتظامی،۷-داشتن روحیه جهادی و انقلابی و۸-نداشتن پرونده تبلیغی در اعزام مبلغ نیروی انتظامی.

خاطرنشان می شود: مبلغان محترمی که در نیروی انتظامی دارای پرونده تبلیغی می باشند جهت دریافت حکم تبلیغی باید مستقیم به اعزام ناجا مراجعه نمایند و نیازی به گرفتن حکم تبلیغی از دفتر تبلیغات اسلامی نمی باشد؛ اعزام به صورت انفرادی انجام می گردد و ایاب و ذهاب برعهده شخص مبلغ می باشد و پس از اتمام ماموریت تبلیغی کرایه راه به همراه حق الزحمه مبلغان محاسبه و پرداخت می گردد؛ اعزام مبلغان به صورت مجردی می باشد و امکان حضور خانواده در یگان های انتظامی به هیچ وجه وجود ندارد؛ امکانات رفاهی مبلغان عزیز در حد شرایط پاسگاه مرزی ناجا می باشد.
همچنین: به کارگیری  و تقسیم مبلغان محترم در داخل هر استان بر عهده رئیس عقیدتی در استان می باشدو شایسته است مبلغان عزیزهمکاری لازم با ایشان را داشته باشند؛ حق الزحمه مبلغان گرامی در اعزام فاطمیه  پس از گزارش گیری از یگان های میزبان، محاسبه و به طور معمول یک ماه تا ۴۵ روز بعد از پایان تبلیغ خواهد بود؛ با توجه به اعزام مبلغان گرامی به پاسگاه های مرزی برحسب برنامه ریزی یگانهای میزبان جا به جایی درایام تبلیغ امری محتمل و طبیعی می باشد.
مبلغان عزیز دارای شرایط ،ابتدا می بایست در سامانه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم (سمتا) ثبت نام و سپس جهت دریافت حکم تبلیغی با همراه داشتن مدارک از روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ در ساعت اداری حداکثر تا روز یک شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۶ به دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی–سیاسی ناجا مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:۱-حکم تبلیغی صادره از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،۲-یک قطعه عکس معمم (پشت زمینه سفید)،۳- ارزیابی تحصیلی (حداقل اتمام پایه ۹ و به تاریخ روز)
۴-شماره حساب بانک سپه به نام شخص مبلغ،۵-اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و۶-همراه داشتن کد پستی منزل و کپی یکی از قبوض خدماتی محل سکونت

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha