جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زکات فطره

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان تهران از استقرار بیش از ۱۰۰۰ پایگاه در میادین اصلی شهر برای دریافت فطریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام این خبر، اظهار داشت: مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از روش‌های الکترونیکی مانند شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵-۰۲۱ درج عدد ۱۵، شماره گیری کد دستوری #۵*۰۲۱*۸۸۷۷* زکات فطره خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر استقرار پایگاه در میادین اصلی شهرها و معرفی روش‌های الکترونیکی، ۱۰۰ هزار پاکت نیز از طریق ادارات کمیته امداد بین مردم توزیع شده است تا فطریه خود را داخل این پاکت‌ها بگذارند و به این اداره‌ها تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: امسال و با توجه به شیوع بیماری کرونا پایگاه‌های فیزیکی در محل‌های برگزاری نماز عید فطر با استفاده از دستگاه‌های کارت خوان فطریه مردم نیکوکار استان را دریافت می‌کنند.

پرپنچی به پایگاه‌های دریافت فطریه اشاره کرو و گفت: دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، خیریه‌های مجاز، آسایشگاه کهریزک، میادین اصلی شهرها از پایگاه‌های دریافت فطریه در استان تهران هستند.

وی با تاکید بر اینکه فطریه‌های جمع آوری شده در کمترین زمان به حساب سرپرست خانوارهای تحت حمایت واریز می‌شود، یادآورشد: مردم نیکوکار استان تهران در سال گذشته بیش از ۷.۵ میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند.

بر اساس اعلام دفتر مقام معظم رهبری مبلغ زکات فطره برای سال ۱۳۹۹ بر مبنای قیمت گندم، هر نفر۱۰ هزار تومان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha