جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفر قربان پور

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: آزاد سازی خرمشهر برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگو و حماسه ملی برای نسل های آینده به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر به رزمندگان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و همه مردم ایران اسلامی، اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگو و حماسه ملی برای نسل های آینده به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس یکی از پر افتخارترین عملیات های رزمندگان اسلام بود، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار ملتی را روایت می‌کند که با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگیدند تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران به ارمغان آورند.

حجت‌الاسلام قربانپور ادامه داد: عملیات بیت المقدس دستاورد های سیاسی و نظامی بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زد و آن را تبدیل به یکی از مهم ترین عملیات های جنگ تحمیلی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور، حضور فعال و با بصیرت جوانان در جبهه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور قطعا خنثی کننده برنامه های دشمنان است و پیروزی ارزشمندی همانند آزاد سازی خرمشهر را در پی خواهد داشت، تاکید کرد: خرمشهر با وحدت و همدلی مردم و رزمندگان اسلام آزاد شد لذا پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه آحاد جامعه است.

حجت‌الاسلام قربانپور گفت: ایثار، اخلاص، ولایت مداری از شاخصه های رزمندگان اسلام در عملیات فتح خرمشهر بود بنابراین جوانان و نوجوانان با الگو برداری از آن روز در مقابل توطئه های دشمنان در جنگ فرهنگی و اقتصادی ایستادگی خواهند کرد و تا فتح قله های پیروزی راه مقاومت و ایستادگی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر زمینه ساز افزایش معرفت جوانان برای حمایت از دین اسلام است بنابراین ضرورت دارد این روز ارزشمند و خاطرات و وقایع آن برای نسل امروز و آینده تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha