جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: نماز عید فطر در نقاطی از استان بوشهر که وضعیت سفید دارند با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در مصاحبه با برنامه رادیویی سلام بوشهر اظهار داشت: نماز عید فطر در نقاطی از استان بوشهر که وضعیت سفید دارند با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار کرد: الان در شرایط خاصی به سر می‌بریم و برای برنامه‌های جمعی محدودیت‌هایی وجود دارد و در ماه رمضانی که پشت سر گذاشتیم محدودیت‌هایی بود.

وی افزود: در مراکز شهرستان‌ها بر اساس اعلامی که نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه داشتند و با نظر نماینده ولی فقیه در استان و ستاد کرونا به صورت متمرکز در نقاط مختلف استان نماز عید فطر برگزار نمی‌شود. 

سروستانی ادامه داد: برای اقامه نماز عید در مراکز و مساجدی که دارای وضعیت سفید هستند، دستورالعملی که قبلاً در شب‌های قدر برای مساجد و مراکز دینی اعلام شد، به قوت خود باقی است و باید رعایت شود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: مسئله سلامت، مسئله حائز اهمیتی است و توصیه کلی این است که هر جایی که قرار هست نماز عید فطر برگزار شود، حفظ دستورالعمل و پروتکل بهداشتی را در دستور خود قرار دهند و باز توصیه جدی بر این است حتی الامکان نماز عید در فضای باز اقامه شود و نمازگزاران وسایل شخصی از قبیل مُهر و سجاده با خود داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha