جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید جلال رضوی مهر

حوزه/ رئیس مجمع طلاب و فضلای همدانی گفت: امیدواریم قبل از آنکه مسئولان سخن حضرت آقا را تبدیل به تراکت کنند و در بالای سر خود نصب کنند، این موضوع را دست‌مایه عملیاتی خود قرار دهند و به آن جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، نامگذاری هر سال توسط رهبر معظم انقلاب را زمینه‌ای برای تحرک در آن بعد، در بین مسئولان دانست و گفت: از آنجایی که حضرت آقا امسال و سال‌های قبل را با شعارهای اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند، بنابراین می‌طلبد تا مسئولان تلاش خود را در راستای تولید و خدمت‌رسانی به مردم در حوزه اقتصاد قرار دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: جهش تولید، یعنی کار کردن مضاعف تا بتوانیم بیش از آنکه بازار تقاضا دارد ما عرضه داشته باشیم.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدانی با بیان اینکه تحقق جهش تولید می‌تواند زمینه ساز تمدن اسلامی باشد، ابراز کرد: اگر خدای نکرده مسئولی پنبه‌ای در گوش خود دارد امروز باید آن را بیرون کند، و ناکامی‌های اقتصادی گذشته را با سعی و تلاش جبران کند.

وی تصریح کرد: حضرت آقا همچون طبیبی که درد جامعه را به خوبی می‌شناسد و نبض جامعه را در دستان خود دارد، امروز تشخیص داده‌اند که باید این درد جامعه اسلامی درمان شود و درمان آن نیز وابسته به جهادی عمل کردن، انقلابی در صحنه بودن، از خواب غفلت بیدار شدن و همت و تلاش مضاعف مسئولان است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با تأکید بر اینکه جهش تولید اجازه نمی‌دهد ما به آن سوی مرزها امید داشته باشیم، گفت: زمانی که سرمایه اولیه در کشور وجود دارد، باید دستانمان را به کمر همت خودمان بزنیم و به صورت گسترده نیازهای داخلی را در کشور تامین کنیم.

وی جهش تولید را اکسیژن استمرار حیاط اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: جهش تولید، نشاط مجدد، همراه با طراوت بهاری در اقتصاد اسلامی است، به این معنی که ناکامی‌هایی که از دیروز بر مردم و نظام با سوءمدیریت‌ها و اهمال کاری بعضی از مدیران تحمیل شده را امروز باید درمان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه تحقق شعار سال، منجر به نجات اقتصاد کشور و زمینه ساز پیشرفت نظام خواهد بود، مطرح کرد: امیدواریم قبل از آنکه مسئولان این سخن حضرت آقا را تبدیل به تراکت کنند و در بالای سر خود نصب کنند، این موضوع را دست مایه عملیاتی خود قرار دهند و به آن جامه عمل بپوشانند.

وی مخاطب قسمت اعظمی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مسئولان دانست و گفت: مردم ما سخنان حضرت آقا را چون آیاتی نوربخش و هدایت‌گر در زندگی خود به کار گرفته و خواهند گرفت، اما مسئولانی که سکان دار مسئله اقتصادی کشور هستند و مورد خطاب مقام معظم رهبری می‌باشند، باید سهولت دسترسی به امکانات را برای کارگاه‌های زود بازده و تولید کنندگان فراهم کنند.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدانی تاکید کرد: باید دیپلماسی اداری نفس گیری که با آن مواجه هستیم، از بین برود و صدور مجوزات با فرایند راحت‌تری صورت گیرد.

وی توجه به هر آنچه نظام را در تولیدات به خود کفایی می‌رساند را امری واجب برشمرد و ابراز کرد: امروز زمان آن رسیده که با همراهی و همکاری مسئولان شاهد آبادانی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha