سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دوره آموزش مجازی مبلغان

حوزه/ دوره های آموزش مجازی ویژه مبلغان حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، دوره های آموزش مجازی ویژه مبلغان حوزه خراسان با همکاری دو سویه اداره فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

این دوره ها در ۷ حوزه «خانواده و سبک زندگی»، «پاسخگویی به شبهات»، «آسیب های اجتماعی»، «فرق و مذاهب»، «تبلیغ دین»، «تبلیغ عمومی» و «بصیرت افزایی معرفتی دینی» به صورت مجازی برپا خواهد شد.

معیارشناسی خانواده دینی، تریت مربی و مبلغ تخصصی خانواده، شاخص های قرآنی انتخاب همسر، مهارت های آغازین زندگی ویژه دوران عقد، سبک شناسی زندگی دینی به همراه مهارت های زندگی با رویکرد دینی از جمله عناوین جلسات در حوزه «خانواده و سبک زندگی» بوده و عناوینی همچون پاسخگویی به شبهات اعتقادی، پاسخگویی به شبهات قرآنی و تربیت مربی و مبلغ کودک و نوجوان از جمله موضوعات حوزه پاسخگویی به شبهات هستند.

به طور کلی، این دوره ها در ۷ سرفصل و ۱۷ عنوان آموزشی به دو صورت حضوری و مجازی برای مخاطبان و علاقه مندان در راستای آموزش مهارت های تبلیغی به طلاب و توانمندسازی آنان برگزار خواهد شد.

«اعطای گواهی آموزشی پایان دوره»، «اولویت در اعزام عمومی و تخصصی»، «تشکیل پرونده تبلیغی(طلاب فاقد پرونده تبلیغی) و ارتقای رتبه تبلیغی»، «تقدیر از برگزیدگان» و «امکان شرکت در دوره های تخصصی و تکمیلی» از جمله مزایای حضور عزیزان علاقه مند و مستعد در این دوره ها عنوان شده است.

علاقه مندان بایستی برای ثبت نام از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه ۹۹ به سامانه طلاب در سایت حوزه علمیه خراسان، قسمت تبلیغ صفحه ثبت نام ها مراجعه کنند و شروع رسمی این دوره های آموزشی نیز از اول آبان تا ۳۰ آذرماه خواهد بود.

شایان ذکر است، علاقه مندان به شرکت و حضور در این دوره می توانند در راستای کسب و دریافت اطلاع بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۴۱۶ تماس گرفته و یا به لینک https://eitaa.com/joinchat/۴۰۸۹۷۰۸۵۷۷C۷۸۹eb۱fada  در کانال معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha