پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 923970
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
حجت الاسلام محمد خانی

حوزه/ مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان از اهدا و واگذاری یک قطعه باغ در راستای منافع و اهداف حوزه علمیه خراسان خبر داد.

حجت الاسلام محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، به مناسبت هفته وقف، از اهدا و واگذاری یک قطعه باغ به متراژ ۵۰۰ متر مربع در راستای منافع و اهداف حوزه علمیه خراسان به مرکز مدیریت این حوزه خبر داد.

وی افزود: این قطعه باغ در حریم مشهد قرار داشته و توسط یکی از اساتید خواهر حوزه علمیه مشهد به صورت مابعدالحیات اهداء شده است.

مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان همچنین خاطرنشان کرد: پس از تاسیس دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان بیش از ۱۲۰ وقف و صلح جدید برای حوزه علمیه خراسان ثبت شده است.

وی با اشاره به اهمیت وقف به ویژه در راستای تربیت سربازان امام زمان(عج)، درباره عرصه های وقف برای حوزه علمیه خراسان که خیرین و واقفین می توانند با مشارکت در هر کدام نقش خود را در ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) ایفا کنند، اظهار کرد: احداث مدارس و مراکز آموزشی و پژوهشی، تاسیس و تجهیز کتابخانه های عمومی و تخصصی مدارس علمیه، حمایت از طرح ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی، فناوری اطلاعات و ضرورت ارتقای مهارت های طلاب، ایجاد مجتمع های فرهنگی و تبلیغی و اسکان و درمان طلاب و اساتید از جمله این زمینه ها است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha