جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسفندیاری

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: وحدت به معنای عملی و واقعی می تواند اسلام را در دنیا به یک قطب بزرگ و تاثیرگذار در معادلات جهانی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری، امروز در نشست با جمعی از اساتید، و طلاب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان قروه اظهار داشت: این روزها از سویی شاهد برقراری ارتباط برخی دولت های مرتجع و خودفروخته به ظاهر اسلامی ـ عربی با رژیم منحوس و کودک کش و غصبی اسرائیل هستیم و از دیگر سوی حمایت سران کشورهای غربی از استهزاءکنندگان پیامبر نور و رحمت با شعار آزادی بیان؛ این مسائل نشانگر این حقیقت تلخ است که کشورهای اسلامی وحدتی ندارند تا بتوانند در مقابل این گونه اقدامات بایستند.

وی ادامه داد: وحدت تنها کلیدی است که می شود با آن مشکلات در جهان اسلام را حل کرد. تا زمانی که به معنای واقعی وحدت کلمه نرسیده ایم، نباید انتظار داشت که کشورهای استکباری و استعماری دست از غارت ثروت مسلمین بردارند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه در پایان گفت: وحدت به معنای عملی و واقعی می تواند اسلام را در دنیا به یک قطب بزرگ و تاثیرگذار در معادلات جهانی تبدیل کند، از این رو همواره امام راحل و مقام معظم رهبری به وحدت و انسجام بین ملت های مسلمان تاکید داشته و دارند.

/۱۴۰۰/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha