جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روح الله بجانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) تبریز گفت: هر گونه فتنه انگیزی که در خصوص تهدید تمامیت ارضی کشورمان صورت بگیرد محکوم بوده و غیرقابل بخشش است.

حجت الاسلام روح‌الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، با اشاره به اظهارات سخیف رجب طیب اردوغان در چند روز اخیر، اظهار داشت: اردوغان وارد مسیر خطرناکی شده است، مسیری که با تحریک جریان های ماسونی برایش مهیا شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز با اشاره به اینکه اراضی قفقاز و آذربایجان واقع در شمال ایران اسلامی، بخشی از دل ایران است که به خاطر بدمستی شاهان قاجار، طبق معاهده های کذایی از کشورمان جدا شده است و وقت این معاهده گذشته و بایستی به ایران باز گردد؛ اما ایران، جمهوری آذربایجان را به رسمیت شناخته است و با اینکه از لحاظ مرزی مستقل می باشند ولی در دل، همگی ایرانی الاصل هستند و این نوع اظهارات توسط رئیس جمهور ترکیه چیزی جز برملا شدن چهره منحوس وی نمی باشد.

وی  افزود: هر گونه فتنه انگیزی که در خصوص تهدید تمامیت ارضی کشورمان صورت بگیرد محکوم بوده و غیرقابل بخشش است.

حجت الاسلام روح‌الله بجانی در پایان ادامه داد: پیشگویان و صهیون های یهودی با تحریک اردوغان به عنوان عثمان موعود همان عثمان بن عنبسه، شهوت حکومت عثمانی را در وی تحریک کرده‌اند و خیال می‌کند که با نیروهای داعشی خود می تواند کاری از کار پیش ببرد. به زودی منتظر صدای سیلی خدای منان به این رئیس جمهور باشید. 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنده نگران استقلال ترکیه هستم که به دست صهیونیسم اداره می شود و شاید عذاب الهی همه‌شان را در بر گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha