پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب

حوزه/ به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از طلاب خواهر و برادر جهادی مشغول فعالیت در بیمارستان های کرونایی اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مومنی، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از طلاب خواهر و برادر جهادی مشغول فعالیت در بیمارستان های کرونایی که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: قریب به دو سال از تشکیل قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان می‌گذرد.

وی بیان کرد: حضور طلاب جهادی حوزه علمیه اصفهان از ابتدای امر خدمت رسانی به سیل زدگان تحت قالب «قرارگاه حهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه» آغاز شد و تا به امروز در ایام کرونا و کمک به بیماران کرونایی در بیمارستان ها ادامه داد.

حجت الاسلام مومنی افزود: کمیته اطلاع رسانی و رسانه، کمیته عمرانی، کمیته پشتیبانی، کمیته بانوان، کمیته سلامت و معنویت، کمیته حقوقی و شرعی و کمیته فرهنگی و تبلیغی که در مجموع هفت کمیته هستند از جمله زیر مجموعه های این قرارگاه محسوب می شود.


وی ادامه داد: در حقیقت حضور حوزه های علمیه در عرصه های مختلف خدمتی در سالهای اخیر نشان داد که می تواند پایگاهی برای خدمت به آحاد جامعه باشد که یکی از هزاران عرصه خدمت آن، امروز به شکل خدمت به بیماران کرونایی و خدمت به سیل زدگان تبلور پیدا کرده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان متذکر شد: در اصل، رسالت ذاتی طلاب و روحانیون جهادی، رسالت فرهنگ دینی است و ما نباید از این وظیفه خود غافل شویم  و از هر فرصتی برای انجام ماموریت و وظیفه خود بهره ببریم.

وی یادآور شد: قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان  متشکل از مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان، سازمان بسبج طلاب ، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و اداره کل اوقاف استان است.

حجت الاسلام مومنی عنوان کرد: امیدواریم در شهر اصفهان و شهرستان ها تلاش کنیم خلاء هایی که پیش می‌آید را جبران کنیم .
 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha