جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فاطمه عابدینی

حوزه/استاد مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس گفت: شهید سلیمانی جوانان را به عنوان ارزشمند ترین سرمایه کشور و خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می دانست و در مقابل مردم متواضع و فروتن بود.

خانم فاطمه عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در هرمزگان اظهار داشت: مکتب سردار سلیمانی تأثیر بسزایی بر نفوس انسان ها در مسیر کمال و سعادت دارد و می تواند در ابعاد مختلف شخصیتی الگو باشد.

استاد حوزه خواهران با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح « سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ»، اخلاص را بارزترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: سخن، تصمیم ها، فعالیت‌ها، اعمال و رفتار سردار سلیمانی در خط ولایت بود و به رهبر و مقتدای خویش پایبند بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی علاوه بر انجام واجبات عبادی به مستحبات نیز توجه ویژه­‌ای داشت و از هر فرصتی برای تلاوت آیات قرآن و دعا و مناجات استفاده می کرد.

خانم عابدینی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به دست شقی ترین انسان ها خاطرنشان کرد: شهادت بزرگترین آرزوی سردار بود که آن را همیشه از خداوند و دیگر شهدا طلب می کرد و زندگی سردار سلیمانی عاری از هرگونه تکبر و غرور بود که همین امر سبب جذب دلهای مردم و هراس دشمن شده بود.

استاد حوزه خواهران با بیان اینکه شهید سلیمانی جوانان را به عنوان ارزشمند ترین سرمایه کشور می دانست، اذعان داشت: سردار سلیمانی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می دانست و در مقابل مردم متواضع و فروتن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha