جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر مدیر حوزه های علمیه خواهران از عوامل تولید سامانه مدرس

حوزه/ مراسم تقدیر از عوامل و دست اندرکاران تولید سامانه مدرس حوزه های علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل معاون آموزش و آقای علی طائی زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از عوامل و دست اندرکاران تولید سامانه مدرس تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در این مراسم از حسن تدبیر، حسن هماهنگی و توافق و همکاری معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات تقدیر کرد و بیان داشت: این همکاری مصداق این جمله نورانی است که «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة؛ کمک و پشتیبانی خدا با جماعت است».

وی افزود: امیدواریم خروجی این سامانه به گونه ای باشد که رشد تحصیلی و علمی طلاب را شاهد باشیم و به سمت یک حوزه روشن، آگاه و پیشرفته حرکت کنیم.

در این جلسه آقای طائی زاده به ارائه گزارشی از سامانه مدرس پرداخت و گفت: این سامانه با تعامل و همکاری شبانه روزی همکاران دو مجموعه معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران راه اندازی و عملیاتی شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین فاضل در سخنانی سامانه مدرس را شروع جدیدی برای حوزه های علمیه خواهران در زمینه آموزش دانست و افزود: قریب ۹۲ درصد فعالیت های آموزشی در این سامانه انجام شد و این می تواند ما را به اهداف پیش رو برساند.

وی با بیان این که قدم های خوبی برای تحقق عدالت آموزشی در حوزه های علمیه خواهران برداشته شده است، اظهار کرد: امیدواریم در برنامه ۵ ساله هم افزایی خوبی بین معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات مرکز صورت بگیرد و شاهد ارتقاء آموزشی و علمی بیش از پیش حوزه های علمیه خواهران باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی، از همه عوامل تولید سامانه مدرس در مرکز فناوری اطلاعات و معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha