جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره تکمیلی تربیت کنشگر آسیب های اجتماعی و امداد فرهنگی

حوزه/ رئیس اداره رصد و امداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره تکمیلی تربیت کنشگر آسیب های اجتماعی و امداد فرهنگی برای خواهران طلبه و فعالان فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم زاهره سادات میرجعفری اظهار داشت: به همت اداره رصد و امداد فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و با همکاری مؤسسه راه روشن «دوره تکمیلی تربیت کنشگر آسیب های اجتماعی و امداد فرهنگی» با هدف تربیت متخصصان کنشگری و مددکاری اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: تمایز این دوره با دیگر دوره ها در این است که صرفا آموزشی نیست و همراه با کارورزی و بکارگیری اعضاء در مراکز مرتبط از قبیل بهزیستی، قوه قضائیه و... خواهد بود.

رئیس اداره رصد و امداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که مرحله مقدماتی دوره «تربیت کنشگر آسیب های اجتماعی و امداد فرهنگی» در اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شد، ادامه داد: مرحله تکمیلی این دوره نیز در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان به مرحله پیشرفته راه خواهند یافت.

وی بهره گیری از اساتید مجرب و خاص در حوزه آسیب های اجتماعی و امداد فرهنگی را از مهم ترین مزایای این دوره عنوان کرد و گفت: «اعطاء گواهی رسمی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران»، «بکارگیری دانش آموختگان در طرح همیاران زندگی»، «اعزام فارغ التحصیلان در قالب گروه های تبلیغ تخصصی» و «راهیابی پذیرفته شدگان به دوره پیشرفته حضوری» از دیگر مزایای دوره است.

خانم میرجعفری با بیان این که موضوع این دوره «پیشگیری از اعتیاد و مقابله با خشونت های اجتماعی» است، خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام در این دوره ۴۰ هزار تومان اعلام شده که به صورت مجازی در ۲۴ ساعت برگزار خواهد شد.

وی بانوان طلبه و فعالان فرهنگی را از مخاطبین این دوره عنوان کرد و افزود: دوره مذکور از ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره رصد و امداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران، بیان داشت: بانوان طلبه و فعالان فرهنگی علاقه مند به شرکت در دوره «تربیت کنشگر آسیب های اجتماعی و امداد فرهنگی» می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://b۲n.ir/f۵۰۹۷۴ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha