جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگزاری جلسه کمیته پدافند غیرعامل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ جلسه کمیته پدافند غیرعامل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حضور دبیر کمیته و نمایندگان مراکز و معاونت های مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه کمیته پدافند غیرعامل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد که در ابتدای جلسه، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان، دبیر کمیته پدافندغیرعامل حوزه های علمیه خواهران، آسیب ها و تهدیدات پیش رو در حوزه های علمیه را اساس تشکیل دفاع بدون سلاح دانست و گفت: مطلوب این است، پس از شناسایی تهدیدها، حوزه های مدنظر را فعال کنیم و برای پیشگیری از حوادث برنامه ریزی داشته و جهت مقابله با بحران ها آمادگی داشته باشیم.

در ادامه جلسه با اعلام نظر اعضای کمیته پدافند غیرعامل، مقرر شد، پس از بازخوانی، مطالعه و تحقیقات کامل و کافی در خصوص مسائل مطرح شده و همچنین تشکیل کمیته پدافند غیرعامل مدیریت های استانی، براساس نیازسنجی و بومی سازی مطالب، در کوتاه ترین زمان و در جلسه آینده تصمیم گیری های مناسب و متناسبی انجام پذیرد.

گفتنی است: با دستور مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، دبیرخانه پدافند غیرعامل در اداره حفاظت مرکز مدیریت و ذیل اداره کل صیانت و بازرسی، کار خود را آغاز کرده است.

نمایندگان مراکز برنامه ریزی و نظارت، فناوری اطلاعات و معاونت های منابع انسانی و پشتیبانی، امور حوزه ها، فرهنگی تبلیغی، پژوهش، آموزش و همچنین حوزه مدیر مرکز و اداره کل صیانت و بازرسی از اعضای کمیته مزبور، هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha