پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید نصیر حسینی

حوزه/ امام جمعه یاسوج گفت: در فضای تبلیغات انتخاباتی مواظب دروغ ها باشیم، دیگران را با دروغ سازی تخریب نکنیم و نسبتِ دروغ به دیگران نبندیم؛ اگر کسی حرفی نزده به دروغ نسبت ناروا به او ندهیم، زیرا با دروغگویی هیچ گاه روسفید نمی‌شویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، امروز در خطبه های نماز جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ شهر یاسوج به آثار و بدی‌های دروغ پردازی اشاره کرد و گفت: در فضای تبلیغات انتخاباتی مواظب دروغ ها باشیم، دیگران را با دروغ سازی تخریب نکنیم و نسبت دروغ به دیگران نبندیم، اگر کسی حرفی نزده به دروغ نسبت ناروا به او ندهیم زیرا با دروغگویی هیچ گاه روسفید نمی‌شویم.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: بعضی ها برای جمع آوری رای مظاهر دینی مثل عفاف و حجاب را مورد هدف قرار می دهند و به حجاب و عفاف رحم نمی‌کنند و نباید این گونه در مقابل خداوند ایستاد، نباید به احکام اسلامی و شعائر دینی اهانت کرد خیلی ها به دنبال جنگیدن با خدا بودند، اما سرنگون شدند.

وی ادامه داد: در سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) هستیم، شخصیت عظیمی که دین و اخلاق و معنویت را جهانی کرد، آرمان‌های همه انبیا را عالمگیر کرد و جهان اسلام و ملت ایران را سر افرازانه هدایت کرد؛ برای شناختن امام باید انقلاب را شناخت.

حسینی بیان کرد: باید دید کجا بودیم و اکنون کجا هستیم. در استقلال و عزت تحقیر می‌شدیم. کشوری که شاهان هیچ اختیاری نداشتند و توسط آمریکا و انگلیس عزل و نصب می‌شدند و زندگی ذلیلانه بر مردم و جامعه حاکم بود.

وی گفت: امام عزت و شرافت را به این کشور ارزانی داشت و خدمات و پیشرفت‌های کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست. دیروز این کشور مستعمره آمریکا و انگلیس بود، ولی امروز کشور ایران به عنوان یک قدرت محسوب می‌شود که معادلات جهانی را تغییر داده‌ است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد: در سالروز آغاز زعامت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای هستیم، شخصیتی که ذخیره الهی است و انقلاب را از سال ۶۸ تا کنون به خوبی هدایت کرده و با رهبری داهیانه ایشان جبهه اسلام مقاوم تر از همیشه است.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: باید از این انقلاب حفاظت کنیم؛ خون های زیادی دادیم و یکی از راه‌های نگاهداشت انقلاب و این سرمایه بزرگ شرکت در انتخابات است، زیرا هر رای به منزله قدرت بخشیدن به نظام و ملت و سرزمین است.

حسینی یادآور شد: برخی خائنانه در داخل و بیرون به دنبال منع مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند ،برخی هم غافلانه تصمیم به حضور در انتخابات ندارند.

حسینی گفت: در سایه غفلت است که سر ابی عبدالله علیه السلام بر سر نیزه می‌رود، در سایه غفلت است که ائمه اطهار(ع) و انسان‌های بزرگ از مدیریت و رهبری جامعه کنار زده می‌شوند و در سایه غفلت است که حکام خونخوار مانند منصور دوانیقی بر جامعه حاکم می شوند و کسانی مثل امام‌ جعفرصادق(ع) کنار می روند.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اگر نام عدم حضور در انتخابات را خیانت نگذاریم، یک غفلت بزرگ است که در سایه همین بی‌خیالی انسانهای مکار و حیله‌گر مقاصد خود را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha