شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره مردمی دهه کرامت

حوزه/ جمعی از هنرمندان طراح، تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی در قالب کارگاه هنری و تولیدات رسانه‌ای دهه کرامت به تولید آثار فاخر با موضوعات شعار سال، دهه کرامت، زنان و انتخابات، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مقام‌های ایشان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارگاه هنری و تولیدات رسانه‌ای دهه کرامت به همت اداره خانواده آستان مقدس بانوی کرامت با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برپا شده است.

بر اساس این گزارش: هنرمندان گرافیست در این کارگاه بیش از ۱۰ پوستر فاخر هنری را طراحی کردند که در سطح کشور و استان قم به ویژه در حرم مطهر بانوی کرامت مورد استفاده قرار گرفته است.

ارائه کلیپ داستانی با موضوع روز دختر با تکنیک کار با شن، تولید نماهنگ سرود «بهشت دنیا» با موضوع حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ارائه ۲۷ کلیپ با عنوان حدیث کرامت برای سه گروه مخاطب کودک، نوجوان و عمومی، تهیه استوری‌موشن و عکس‌نوشت از جمله دستاوردهای تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای در این کارگاه بوده است.

در برپایی این کارگاه هنری و رسانه‌ای، شهرداری قم، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همکاری داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha