جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق، از سیاستمداران عراقی خواست از ولادت نبی اکرم(ص) برای کنار گذاشتن اختلافات میان یکدیگر استفاده کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق، از سیاستمداران عراقی خواست از ولادت حضرت نبی اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) برای کنار گذاشتن اختلافات میان یکدیگر، به ویژه اختلافاتی که بعد از انتخابات اخیر به وجود آمده، استفاده کنند.

امید و وحدت از پیام های ولادت نبی اکرم (ص) است

ایشان در سخنرانی هفتگی خود که از تلویزیون پخش شد، گفت: پیام سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص)، پیام امید است؛ چراکه آن حضرت پیام آور رحمت و مهربانی برای تمامی بشریت است، لذا باید با امیدی آمیخته با این رحمت زندگی کنیم تا این امر تمامی زمین را فرا گیرد.

سیاستمداران با مراجعه به علمای ربانی، اختلافات را کنار بگذارند

آیت الله مدرسی پیام دیگر این میلاد مبارک را وحدت برشمرد و بر ضرورت پایان اختلافاتی که بعد از انتخابات به وجود آمده تأکید کرد و افزود: باید از طریق توسل به خداوند متعال و نبی اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین با مراجعه به کسانی که رهبری این مسیر را برعهده دارند؛ یعنی همان علمای ربانی که بر اساس دستور رسول اکرم (ص) و اهل بیت(ع) حکم می کنند، این اختلافات برطرف شود.

این عالم عراقی، ادامه این اختلافات را موجب بروز مشکلات و پیامد های ناخوشایند دانست.

آیت الله مدرسی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: ملت عراق از ارزش های والای بزرگی بهره مند است، امّا تا زمانی که سیاستمداران به اختلافات خود مشغول هستند و مشکلات ملت و نیاز های آنان را فراموش کرده اند، ملت طعم زندگی شایسته را نخواهد چشید.

ایشان در پایان سیاستمداران عراقی را به وحدت و کنار گذاشتن تفرقه دعوت کرد تا همگی در این کشور از زندگی شایسته برخوردار شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha