چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه حل مشکلات مدارس نیازمند همت و عزم جدی مسئولان است گفت: حضور دانش آموزان در محیط مدرسه در فراگیری علم و دانش آنان بسیار بیشتر از یادگیری مجازی می تواند تاثیرگذار باشد به همین جهت همه کمک کنیم تا شرایط مدرسه برای حضور دانش آموزان مطلوب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست بررسی مسائل و مشکلات مدرسه شهید رئیسعلی دلواری چغادک، صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی و بخش چغادک در این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری در این جلسه با تشکر از پیگیری های مدیر مدرسه شهید رئیسعلی دلواری چغادک جهت برگزاری این نشست، اظهار داشت: لازم است مسئولان با همکاری یکدیگر شرایطی را فراهم کنند که این مدرسه و دیگر مدارس بخش چغادک به شرایط مطلوبی به جهت امکانات آموزشی برسند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه حل مشکلات مدارس نیازمند همت و عزم جدی مسئولان است گفت: حضور دانش آموزان در محیط مدرسه در فراگیری علم و دانش آنان بسیار بیشتر از یادگیری مجازی می تواند تاثیرگذار باشد به همین جهت همه کمک کنیم تا شرایط مدرسه برای حضور دانش آموزان مطلوب باشد.

امام جمعه چغادک همچنین خواستار برگزاری چنین نشست هایی با حضور مسئولان در دیگر مدارس بخش چغادک شد و گفت: این حضور میدانی می تواند کمک کند تا مسئولان امر از شرایط مدرسه و امکانات آموزشی آن بهتر مطلع شوند.

رحمان رنگنه، بخشدار چغادک نیز در این جلسه با اشاره به پیگیری های صورت گرفته جهت استقرار ادارات در شهر چغادک، گفت: در این خصوص مکاتباتی با فرمانداری بوشهر صورت گرفته که آموزش و پرورش یکی از اداراتی است که در اولویت قرار دارد.

بخشدار چغادک خواستار استفاده از ظرفیت اولیای دانش آموزان و خیرین جهت کمک به مدارس شد و گفت: اولیای دانش آموزان و خیرین همواره دغدغه تحصیل فرزندان خود را داشته اند و طی سال های گذشته نیز با کمک های خود مدارس را یاری نموده اند؛ همچنین در روستاها نیز دهیاران خوبی فعالیت دارند و به جهت یاری به مدارس همراهی خوبی از سوی آنها دیده شده است.

سلیمی فرد نیز در این جلسه بر همکاری و همراهی جهت برطرف شدن مسائل مدارس بخش چغادک تاکید کرد و گفت: در این راستا از هر کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در این جلسه مبالغی از سوی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و نیز بخشداری چغادک جهت کمک به تهیه برخی امکانات اولیه مدرسه شهید رئیسعلی دلواری اختصاص یافت.

در این جلسه سلیمی فرد رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، شهریاری معاون پشتیبانی و ابراهیمی معاون متوسط دوم اموزش و پرورش شهرستان بوشهر و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر چغادک حضور داشتند. همچنین شاهین بهرام نژاد مجری توانمند سیمای مرکز بوشهر و سفیر نوسازی مدارس استان از دیگر حضار در این جلسه بود.

در ابتدای این جلسه نیز یوسفی مدیر مدرسه شهید رئیسعلی دلواری چغادک به بیان مسائل و مشکلات مدرسه و امکانات مورد نیاز برای شروع کلاس ها به صورت حضوری پرداخت. همچنین اعضا در حاشیه این جلسه به صورت میدانی از وضعیت و امکانات مدرسه بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha