پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار رئیس جمهور

حوزه/ بنده برای حل مشکلات مردم از دولت حمایت می‌کنم و با شناخت بیش از٤٠سال از رئیس جمهور مطمئنم آقای رئیسی تمام سعیشان حل مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی که در ادامه برنامه‌های روز دوم رئیس جمهور در قم برگزار شد، گفتند: نامه حضرت علی «علیه السلام» به مالک اشتر که به عنوان یک منشور حکومت داری است باید مورد توجه مسئولان باشد که حضرت در این نامه به مالک اشتر به عنوان یک زمامدار توصیه می‌کند قلب خود را سرشار از محبت مردم قرار بده و مشکلات مردم را حل کن و بدان و آگاه باش ستون دین و سپر مقابل با دشمن این مردم هستند و این مردم یا برادر دینی هستند و یا هم نوع تو می‌باشند پس در مقابل آن شما مسئول هستید.

این مرجع تقلید خدمت به این مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنها را وظیفه اول دولت دانسته و افزودند: مردم از نظر معیشت در تنگنا هستند و باید این مشکل حل شود و تنظیم و نظارت بر بازار مورد توجه قرار بگیرد.

معظم‌له در بحث توجه به ساختار اقتصادی و بحث بانک‌ها و حذف دیرکرد و ربا را تاکید کرده و فرمودند: ما مکرر نسبت به این موضوع در گذشته تذکر دادیم ولی عملی نشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با حمایت از سیاست خارجی و مذاکرات، گفتند: وضعیت افغانستان نگران کننده است و باید به این موضوع و وضع شیعیان خصوصاً توجه شود.

معظم‌له بهره‌مندی از نخبگان با سابقه را در مسئولیت بسیار مهم دانسته و افزودند: همانطور که وضعیت اقتصادی اهمیت دارد، موضوع فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر و حفظ ارزش‌ها؛ همانند حجاب و مسائل دینی و مذهبی هم مهم است که دولت محترم باید به آن توجه کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان گفتند: من برای موفقیت شما و حل مشکلات مردم و حفظ این انقلاب و نظام و رهبری دعا می‌کنم.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گزارشی از وضعیت داخلی کشور و مسائل خارجی بیان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha