پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون امور زنان و خانواده

حوزه/ همزمان با سفر هیأت دولت به قم انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، خانم صدیق مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم و هیأت همراه از شیرخوارگاه و مرکز نوباوگان صدف بهزیستی قم بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در جریان این دیدار علیرضا محمدی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی قم ضمن تشریح خدمات مرکز و فرایند پذیرش، نگهداری و ترخیص نوزادان و ایتام ارجاعی به مرکز، مشکلات موجود را هم به تفصیل ارائه کردند.

خزعلی بعد از بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز و قدردانی از خدمات پرسنل، کارشناسان، مددکاران، پرستاران، مراقبین و مربیان مرکز خصوصاً در ایام شیوع کرونا و عرض خدا قوت، با اشاره به فرسوده بودن ساختمان مرکز و ضرورت احداث ساختمانی با استانداردهای لازم و استحکام بنا و پیش بینی‌های فنی و پیگیری‌های مکرر استان جهت تأمین اعتبار مذکور قول مساعد دادند موضوع را پیگیری نموده و تدابیری اتخاذ گردد تا با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی در اسرع وقت ساختمان شیرخوارگاه قم بازسازی گردد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به نارضایتی برخی پرسنل از تبعیض در پرداختی پرسنل بهزیستی خصوصاً در زمینه نداشتن سختی کار و فوق‌العاده ویژه اکثر کارکنان بهزیستی قول مساعد داد موضوع را از طریق سازمان امور اداری و استخدامی پیگیری نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha