پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس جمهور در جامعه مدرسین

حوزه/ تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران که در ادامه برنامه های خود در دومین روز سفر به استان قم، در جلسه شورای این نهاد عالی حوزه شرکت کرده بود، گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

وی، در ادامه به مسئله جمعیت اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت مسئله اساسی امروز جامعه ماست و اگر امروز برای حل و رفع آن فکر نکنیم، فردا دیگر کاری نمی‌توان کرد. در صورتی که در روند کنونی رشد جمعیت اصلاح نشود سال‌های آینده با جامعه پیری مواجه می‌شویم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همچنین بر ریل‌گذاری سیاست‌های درست اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر ریل‌گذاری‌ها به درستی در حوزه اقتصاد صورت گیرد تغییر دولت‌ها باعث آسیب به برنامه‌ها نمی‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری به برخی از کمبودها و مشکلات در جامعه پرداخت و گفت: دولت باید فکری برای معیشت، وضعیت اقتصادی و زندگی روزمره مردم انجام دهد.

وی، خاطرنشان کرد: کسب و کار مردم، تورم و ارزش پول ملی باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha