جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار رئیس جمهور

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: کم توجهی به موضوع فرهنگ دینی در جامعه آثار نامطلوبی گذاشته است که باید با برنامه ریزی صحیح، اقدام عاجل صورت گیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، اظهار داشتند: دیدارهای رو در رو و اطلاع از مشکلات مردم، عملی بسیار پسندیده و شایسته است.

معظم له با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام که فاصله بین حق و باطل را چهار انگشت دانستند، گفتند: آنچه که گوش می‌شنود احتمال خطا در آن زیاد است ولی آنچه که به چشم دیده می‌شود به حق نزدیک تر است، لذا حضور شما در میان مردم موجب می‌شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید.

ایشان با تاکید بر وجود کمبودها در جامعه و توجه به آنها، بیان کردند: هر چقدر کمبودها جبران شود شایسته است. نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود و در تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت‌ها را مد نظر قرار دهید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: موضوع آب و مدیریت منابع آبی کشور، اهمیت فوق العاده ای دارد، لذا ما در برخی مناطق که مشکل کمبود آب هم ندارند، باز شاهد عدم مدیریت صحیح هستیم که لازم است حساسیت نشان دهید.

معظم له خاطر نشان کردند: موضوع دیگری که اهمیت زیادی در کشور دارد مسئله کشاورزی است. این قشر عزیز در مضیقه هستند و در کنار تأمین آب باید نسبت به رفع مشکلات کشاورزان و دامداران اهتمام جدی داشته باشید. باید از نظرات کارشناسان و جوانان نخبه هم بهره ببرید و با امید به آینده حرکت کنید.

ایشان در پایان به وضعیت نابسامان فرهنگی کشور اشاره نمودند و گفتند: کم توجهی به موضوع فرهنگ دینی در جامعه اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است که باید با برنامه ریزی صحیح اقدام عاجل صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha