پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرکز نشر هاجر+ عکس

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرکر نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با هیئت همراه با حضور در استان قم بازدیدی هم از مرکز نشر هاجر، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران داشت و در جریان فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این انتشارات قرار گرفت.

در این بازدید، احمد شایانفر، مدیر عامل مرکز نشر هاجر با اشاره به فعالیت‌های این مرکز، اظهار داشت: مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده با ۱۷ سال تجربه خدمت به حوزه‌های علمیه خواهران، توشه‌ای ثمین از این رهگذر اندوخته است.

وی افزود: تأمین کتاب‌های درسی طلاب از طریق چاپ و خرید با ۸۸۰ عنوان در شمارگان ۲ ملیون و ۹۵۶ هزار نسخه افتخاری است که نصیب این انتشارات شده است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر با بیان اینکه نشر هاجر به چاپ کتاب درسی بسنده نکرده و با حمایت ویژه از طلاب و اساتید حوزه خواهران تا کنون ۱۸۰ اثر علمی، ادبی و فرهنگی آنان را به زیور طبع آراسته است، ادامه داد: برپایی و حضور در بیش از ۱۵۰ نمایشگاه کتاب، مساعدت در تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه به میزان ۴۵ میلیارد ریال، راه اندازی واحد مشاوره در امور چاپ و نشر گوشه‌ای دیگر از خدمات مرکز نشر هاجر است.

وی خاطرنشان کرد: نشر هاجر در ۳ سال گذشته حرکت به سمت تخصصی شدن در چاپ و عرضه کتاب‌های زن و خانواده را آغاز کرده و در این مسیر علاوه بر حمایت ویژه از چاپ آثار زن و خانواده، فراخوان کتابانو را برگزار و فروشگاه تخصصی عرضه آثار زن و خانواده را در سال ۹۹ در مجتمع ناشران قم ایجاد کرد.

شایانفر گفت: از دیگر اقدامات مهم می‌توان به ایجاد و توسعه فروشگاه الکترونیک با عرضه ۳۷۰۰ عنوان کتاب اشاره کرد که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مخاطبین به ویژه طلاب گرانقدر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha