جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افتتاح ۳ پروژه آموزشی خیرساز در خوزستان

حوزه/ ۳ پروژه آموزشی خیرساز با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در شهرستان کرخه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، آیین افتتاحیه ۳ پروژه آموزشی خیرساز، با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و جمعی از مسئولان استانی، در شهرستان کرخه برگزار شد.

یوسف نوری، در آیین افتتاح و بازگشایی پروژه‌های آموزشی خیرساز در روستاهای بیت زیدان، میثم تمار و سادات حبانیه از توابع شهرستان کرخه حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، اولین پروژه آموزشی افتتاح شده مربوط به روستای بیت زیدان بود؛ این فضای آموزشی که مزین به نام مبارک قاسم ابن الحسن (ع) است در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۵۷ مترمربع و زیربنای ۶۹۰ مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان و به همت موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر حضرت آیت الله سیستانی ساخته شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه با حضور در روستای خویس از توابع شهرستان کرخه در آیین افتتاح پروژه آموزشی خیرساز مرتضی علی این روستا حضور پیداکرد. این فضای آموزشی نیز با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۱۰ مترمربع و با زیربنای ۶۹۲ مترمربع در این روستا احداث شده است.

نوری در ادامه با حضور در روستای سادات حبانیه شهرستان کرخه مدرسه ساقی کوثر که با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده را افتتاح کرد. این فضای آموزشی نیز در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۴۰ مترمربع و با زیربنای ۶۸۹ مترمربع ساخته شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha