شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارشاد خوزستان

حوزه/ آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

سیدمحمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، جمعی از فرماندهان سپاه، مسئولان استانی و فعالان فرهنگی از جمله حضار این مراسم بودند.

در این مراسم، خلیلیان، استاندار خوزستان، با بیان اینکه بحث فرهنگی به‌عنوان زیربنای یک جامعه است که با آن، جامعه بستر لازم را برای حرکت پیدا می‌کند، گفت: ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی یک جامعه را به اوج می‌رساند. بنابراین باید یک توسعه همه‌جانبه و متعادل را دنبال کنیم.

وی گفت: استان خوزستان از نظر زیرساختی طی سالیان اخیر دچار مشکلاتی شده بود که پرداختن به آن‌ها حتماً لازم است و این وضعیت استان را تغییر خواهد داد اما این امر نباید ما را از مسائل فرهنگی غافل کند. فرهنگ غنی در استان خوزستان وجود دارد که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید؛

حجت‌الاسلام کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد

همچنین در ادامه، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسیدگی به مناطق محروم، مرزی و کمتر توسعه را از اولویت‌های برجسته دولت سیزدهم و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد و گفت: استانی همچون خوزستان با این حد قوام، قواره و ابهت، مردم انقلابی و با بصیرت باید در کشور به چشم آید و کسی نگاه ترحمی و مظلومیت به آن نداشته باشند.

هاشمی تنوع قومی، زبانی، خرده فرهنگ‌ها، حوزه‌های علمیه فعال و کادرساز خوزستان و کانون های فعال فرهنگی مساجد را فرصتی بی‌نظیر و ممتاز برای توسعه فرهنگی و هنری استان دانست و افزود: به جرئت می‌توان گفت هیچ استانی مثل خوزستان استعداد و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری ندارد ولی باید این ظرفیت‌ها شناسایی وارد عرصه کار و فعالیت شوند.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: همه می‌دانیم فرهنگ دغدغه مقام معظم رهبری و از سیاست‌های جدی دولت مردمی است. قطعاً در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه خواهیم داشت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از تلاش‌های محمد جوروند، مدیرکل سابق ارشاد خوزستان تقدیر و حکم مسئولیت حجت‌الاسلام کلاه‌کج در جایگاه مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به وی اعطا شد.

آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha