جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عادلپور

حوزه/ حجت‌الاسلام عادل‌پور، با بیان اینکه افزایش قیمت کالاهای اساسی قابل قبول نیست، گفت: برخی از سودجویان معیشت مردم و تخریب دولت را هدف قرار داده‌اند که نیاز است دستگاه‌های متولی، دست این افراد را از اقتصاد و معیشت مردم کوتاه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر، با انتقاد از افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی، اظهارداشت: متأسفانه قیمت برخی کالاهای اساسی مردم به‌رغم بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور در دولت سیزدهم همچنان رو به افزایش است که این موضوع قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: برخی از سودجویان معیشت مردم و تخریب دولت را هدف قرار داده‌اند که نیاز است دستگاه‌های متولی، دست این افراد را از اقتصاد و معیشت مردم کوتاه کنند.

امام جمعه خرمشهر، در ادامه پیام شهدا را ولایتمداری دانست و گفت: امروز عزت، استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون مجاهدت مردانی است که جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

وی افزود: قدرشناسی و قدردانی از شهید و خانواده شهدا یک وظیفه شرعی است و همه ما موظف هستیم در مقام شهدا سرتعظیم فرود آوریم.

حجت‌الاسلام عادل پور، در پایان به سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان خوزستان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: این سفر در ادامه سفر رییس جمهوری و تکمیل مصوبات سفر است و نشان می‌دهد دولت عزم جدی برای رفع مشکلات کشور، استان و خرمشهر دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha