سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی گفت: مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی نه به اسلام، بلکه به نسخه غربی اقتصاد و فرهنگ ارتباطات و فضای مجازی اعتقاد دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دزفول، با اشاره به مذاکرات وین، اظهارداشت: آمریکا دنبال تفاهم با ایران بوده و باید مطالبات ما را بدهد.

وی با بیان اینکه اکنون فقط ۲ قطب حق و باطل، خودی و غیرخودی داریم، ادامه داد: رفع تبعیض، ایجاد اشتغال، تحقق عدالت و مبارزه با فساد توسط دولت انقلابی محقق می‌شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکل اصلی نظام این است که برخی مدیران میانی نه به اسلام، بلکه به نسخه غربی اقتصاد و فرهنگ ارتباطات و فضای مجازی اعتقاد دارند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری با اعضای این مجلس اشاره کرد و افزود: در خصوص فرهنگ در فضای مجازی مشکل نرم‌افزاری داریم که مقام معظم رهبری از طلاب خواستند در این فضاها فعالیت و در جنگ نرم شیوه‌ها را عوض کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی با بیان اینکه در خصوص مسائل فرهنگی از ظرفیت ملی نیز استفاده خواهد شد، گفت: در سال‌های گذشته که پیگیر مطالبات مردم دزفول در خصوص اشتغال و فرهنگ بوده و خواستار حضور رئیس جمهور شدیم، اما متأسفانه محقق نشد.

وی افزود: برای نخستین بار سه روز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور در مجلس خبرگان بود و با حضور وزیران مختلف به مطالبات نمایندگان مردم گوش داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری سه بار در سال‌های ۸۵، ۹۵ و ۱۴۰۰ به علت اینکه مسئولان حرف ایشان را اجرا نکردند از مردم خوزستان عذرخواهی کردند.

وی در پایان بر ضرورت تحقق گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: استقرار نظام اجرایی فعال برای تحقق گام دوم انقلاب ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباسعلی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    من یک جانباز و معلول با چهل و پنج درصد جانبازی ومعلولیتی که در جنگ تحمیلی برایم در چهل ویک ساله پیش اتفاق افتاد پامیر شمخانی هم باعتچث نانم شدواز کارم با توجه به معلولیت جسمی و روحی که داشتم از کارم برکناری کرد ولی با قدرتی که آقای شمخانی دارند که با ایشان نمیشود مقابله کرد پس یک نفر مسیولین دلسوز کشورم ایران اسلامی پیدا شود وداچلسوزانه بعداز گذشت چهل ویک سال گذشت از جانبازی ومعلولیتی که برایم پیش آمده حل کنه خداوند عوض خیر نصیبش کند . شماره محفوظ