پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سعید محمد

حوزه/ سعید محمد با تأکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی-رسانه‌ای برای نبرد در جنگ روایت‌ها، گفت: گروه‌های فرهنگی و رسانه‌ای باید در سطح ملی و بین‌المللی جریان‌سازی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، شامگاه سه‌شنبه ۲۴ اسفند، در آیین افتتاح قرارگاه فرهنگی رسانه‌ای جهاد تبیین که در سالن همایش‌های سارمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با تأکید بر لزوم شناخت جریان‌های فرهنگی و رسانه‌ای از سوی حوزه فرهنگ و رسانه، گفت: گروه‌های فرهنگی و رسانه‌ای باید در سطح ملی و بین‌المللی جریان‌سازی انجام دهند و ما نیز تلاش داریم از ظرفیت گروه‌های مردمی-رسانه‌ای برای نبرد در جنگ روایت‌ها استفاده کنیم.

وی، رسالت، اهداف و سیاست‌های فرهنگی و رسانه‌ای مناطق آزاد را کشف استعدادهای فرهنگی هنری و رسانه‌ای خواند و گفت: این استعدادها می‌بایست در قالب انجمن‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای ساماندهی شوند.

محمد، هدف از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی رسانه‌ای جهاد تبیین را پاسخ به شبهات و اقدامات ظالمانه دشمن در رسانه‌ها علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام برشمرد و تصریح کرد: اروند منطقه غیرت و رشادت است و قرارگاه فرهنگی رسانه‌ای جهاد تبیین با محوریت منطقه آزاد اروند تشکیل شد تا دیگر مناطق از این منطقه الگو گیرند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، اضافه کرد: امروز فضای مجازی رها شده و دشمن به وسیله آن، سعی در نفوذ میان جوانان دارد و می‌خواهد آنچه در میدان جنگ به دست نیاورده را با فتنه‌گری کسب کند.

محمد، در پایان با اشاره اینکه این قرارگاه با موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی رهبر کار خود را آغاز کرد، گفت: مردم نباید نسبت به مسئولان بی‌اعتماد باشند؛ همان‌طور که باید تبیین کنیم باید با نفاق مبارزه کرد زیرا نفاق به سرمایه‌های نظام ضربه می‌زند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha