جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام غبیشاوی

حوزه/ حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به لزوم بهره‌وری از شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا بعد از این ماه، مرتب فعل حرام نشویم که خدایی ناکرده موجب سوختن و از بین رفتن عبادات و شب زنده‌داری‌هایتان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان، در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) آبادان، اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان، فرصتی ویژه برای انسان‌ها مهیا شده تا از فیوضات و نعمات آن بهره‌مند سازند؛ در این ماه سفره‌ای پهن شده که میهمانان هرچه خواهند می‌توانند از نعمات آن استفاده کنند.

وی با اشاره به روایت «وَأَنْفَاسُکُمْ فِیهِ تَسْبِیحٌ وَ نَوْمُکُمْ فِیهِ عِبَادَةٌ» گفت: شما در این ماه درحالی‌که استراحت می‌کنید، برایتان حسنات می‌نویسند؛ حتی نفس‌هایتان عبادت است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، با اشاره به لزوم بهره‌وری از شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا بعد از این ماه، مرتب فعل حرام نشویم که خدایی ناکرده موجب سوختن و از بین رفتن عبادات و شب زنده‌داری‌هایتان می‌شود.

امام جمعه آبادان، در پایان با بیان اینکه خداوند متعال رمضان را قرار داد تا ارتباط قلبی انسان با خودش بیشتر و بیشتر شود، اظهارداشت: یکی از اهداف این ماه این است که انسان اخلاق خود را اصلاح کند، اگر اخلاقش خوب است بهتر شود و اگر بد است آن را تبدیل به خوب کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha