جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه توجه به معیشت مردم باید در اولویت اصلی برنامه‌های دولت باشد، گفت: دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم طرح‌ها و برنامه‌های راهبردی و ویژه داشته باشد تا اقتصاد کشور سروسامان گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه مسئولان قضایی باید با عوامل ایجاد نا آرامی‌ها و اغتشاشات برخورد جدی و فوری داشته باشند، اظهار داشت: صدور احکام انقلابی، باید برای عوامل داخلی و خارجی که موجب ایجاد اغتشاشات شده بودند، تداوم یابد.

وی با بیان اینکه در پشت عوامل اغتشاشات و ناآرامی‌ها، آمریکا، اسرائیل، فرانسه، انگلیس و سعودی‌های خائن بودند، گفت: عوامل استکبار و هم پیمانانش در اتاق‌های فکر خود به فکر طراحی فتنه‌ها و نقشه‌ برای تضعیف اهدلف انقلابی هستد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه باید کشورهایی که برای ایجاد نا آرامی و اغتشاش در ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند رسوا شوند، خاطرنشان کرد: لازم است تا فعالیت‌های دیپلماسی در راستای کشورهایی که طراح ناامنی و اغتشاش در ایران هستند، به طور خاص اجرا شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر، گفت: مدعیان حقوق بشر هیچ گُلی به سر بشر نزده و خودشان از ظالمان، متجاوزان و عوامل استکبار جهانی هستند و لذا امیدواریم روزی حقوق بشر اسلامی شکل گیرد.

وی با اشاره به سالروز تأسیس شوای انقلاب فرهنگی، یادآور شد: ۴۰ سال از تأسیس این شورا می‌گذرد و انتظار داریم این شورا برای مسائل فرهنگی طرح و برنامه‌های کلان و چشمگیر داشته باشند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه توجه به معیشت مردم باید در اولویت اصلی برنامه‌های دولت باشد، خاطرنشان کرد: دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم طرح‌ها و برنامه‌های راهبردی و ویژه داشته باشد تا اقتصاد کشور سروسامان گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha