سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر / حضور صمیمی امام جمعه همدان در خوابگاه دانشجویی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مسئولان باید گوش شنوایی برای حرف‌ها و دغدغه‌های دانشجویان داشته باشند، گفت: بسیاری از دانشجویان مطالبات به حقی در رابطه با مشکلات اقتصادی و معیشتی و نگرانی‌هایی در رابطه با آینده تحصیلی و شغلی خود دارند که لازم است مسئولان فضایی را برای شنیدن مطالبات دانشجویان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، با حضور در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی همدان، با اهدا شاخه گلی این روز را به دانشجویان تبریک گفت و از نزدیک پای درد و دل‌های جمعیت ساکن در خوابگاه دانشجویی نشست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مسئولان باید گوش شنوایی برای حرف‌ها و دغدغه‌های دانشجویان داشته باشند، اظهار داشت: بسیاری از دانشجویان مطالبات به حقی در رابطه با مشکلات اقتصادی و معیشتی و نگرانی‌هایی در رابطه با آینده تحصیلی و شغلی خود دارند که لازم است مسئولان فضایی را برای شنیدن مطالبات دانشجویان فراهم کنند.

وی افزود: تشکیل، تقویت و حمایت از تشکل‌های دانشجویی یک ضرورت است تا این مجموعه‌ها به صورت مستمر پیگیر رفع مشکلات و خواسته‌های دانشجویان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: امشب فرصت مغتنمی پیش آمد که بتوانیم دغدغه‌های دانشجویان عزیز و آینده سازان این کشور را بشنویم، البته نباید این دیدارها تنها در یک روز خاص خلاصه شود و لازم است که در طول سال تحصیلی همواره چنین شرایطی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیاری در جامعه دانشگاهی و نخبگان ما وجود دارد که باید بستر مناسب برای ظهور و بروز آن فراهم شود، یادآور شد: درست است که برخی مشکلات به علت تحریم‌های ظالمانه و شرایط بودجه‌ای است، اما بسیاری از مشکلات و مسایلی که برای مردم ایجاد مزاحمت کرده را می‌توان با استفاده از ظرفیت نخبگان کشور برطرف کرد.

دانشجویان حاضر در این خوابگاه نیز در حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان به بیان دیدگاه‌ها، مطالبات و مشکلات خود پرداختند و امام جمعه همدان از مسئولان دانشگاه حل این مشکلات را مطالبه و خواستار رفع هر چه سریع‌تر آن شد، مشکلاتی از جمله آب شرب، وضعیت سلف دانشگاه، وضعیت تحصیلی، مشکلات خوابگاه و مسایل معیشتی.

مطالبات به حق دانشجویان توسط مسئولان شنیده شود

مطالبات به حق دانشجویان توسط مسئولان شنیده شود

مطالبات به حق دانشجویان توسط مسئولان شنیده شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha