سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات حکومت اسلامی با بیان این که به امور بنیادین خبرگان می پردازیم گفت: در زمینه هایی که پژوهش صورت نگرفته باشد، فرصت برون سپاری وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در آیین رونمایی از «زبان های دوم و سوم سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و طرح جامع کتاب شناسی حکومت اسلامی»  که در محل دبیرخانه مجلس خبرگان در قم برگزار شد، با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تقارن مبارکی بین ایام انقلاب اسلامی و این رونمایی وجود دارد. 

وی با تقدیر از حمایت ها و رهنمودهای آیت الله یزدی ابراز داشت: در معاونت فرهنگی دبیرخانه خبرگان رهبری تمام تلاش خود را کردیم تا در آرامش، به امور بنیادین مربوط به خبرگان بپردازیم.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه طرح جامع کتاب شناسی حکومت اسلامی، حاصل  تلاش مجاهدانه است، گفت: آیت الله یزدی بارها در زمینه پژوهش پیرامون ولایت فقیه تاکید داشت آثار موجود برای پرهیز از پژوهش های تکراری و موازی گردآوری گردد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: در زمینه هایی که پژوهش نشده باشد فرصت برون سپاری برای  پژوهش وجود دارد.

وی با اشاره به رونمایی از زبان دوم و سوم سایت دبیرخانه خبرگان رهبری، اظهار داشت: تاکنون با زبان فارسی با مخاطبان در ارتباط بودیم؛ اما با توجه به جایگاه خبرگان رهبری که با مخاطبان خارج از ایران با زبان‌های عربی و انگلیسی نیز مطالب و محتوای سایت را دریافت خواهند کرد.

رئیس مرکز تحقیقات حکومت اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این که سایت دبیرخانه خبرگان رهبری به پوشش اخبار اجلاسیه ها می پردازد و شرح حال اعضای خبرگان رهبری را دارد، بنا داریم که کتب، مقالات و آثار اعضای خبرگان بر خروجی سایت سایت قرار گیرد تا غنای علمی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/313 /33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha