شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یوسفی مقدم

حوزه/ رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی مراکز حوزوی بحث موازی کاری است گفت: نیاز داریم یک اتوماسیون پژوهشی در سراسر کشور تشکیل شود تا تعامل کاملاً علمی بین مراکز علمی و ستاد حوزه شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مقدم در دیدار جمعی از مسئولین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی مراکز حوزوی بحث موازی کاری است گفت: یک نظارت بیشتر و یک اتوماسیون پژوهشی در سراسر کشور باید شکل گیرد که علاوه بر داد و ستد ایده، یک تعامل کاملاً علمی بین مراکز علمی و ستاد حوزه شکل بگیرد و این ظرفیت عظیم در مسیر نیازها و مسائلی که با آنها رو به رو هستیم قرار گیرد.

وی ابراز داشت: بحث نو پردزای ها بر پایه روش مند اجتماعی که مورد تأکید مدیر حوزه‌های علمیه قرار دارد بسیار مهم است و در پژوهشکده فرهنگ و معارف قران تلاش خواهیم کرد فعالیت‌ها را به این سمت سوق دهیم.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم گفت: آرمان‌های مدیر حوزه آرمان‌های تمامی طلاب و بزرگان حوزه است و باید تلاش کنیم که شاهد ارتقا و رشد حوزه و هم سویی حوزه با نیازهای جهان اسلامی و کل بشریت باشیم.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha