جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش

معاون پژوهش حوزه علمیه آیت الله دامغانی از تحقیقات و پژوهش های گروهی که نتیجه آن نشریه داعیه است خبر داد و گفت: این نشریه در چند دوره مقام اول کشوری را کسب کرده است.

حجت الاسلام رضا بهرامی معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله دامغانی همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اهمیت مسئله پژوهش و جایگاه آن در حوزه ها، گفت: تحقیق و پژوهش در این مدرسه طبق جدول زمانبندی و به صورت گام به گام انجام می شود.

وی در ادامه افزود: این مراحل که در که در سال تحصیلی انجام می شود طلاب در پایان سال با جمع بندی کار برگ های جمع آوری شده تحقیق خود را تکمیل ‌می کنند که این باعث تسهیل در پژوهش و جلوگیری از کپی برداری می شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله دامغانی همدان تصریح کرد: کلاس های پژوهش به صورت مستمر با عناوین مختلف در تمامی پایه ها برقرار می باشد.

وی در ادامه با اشاره به عناوین کلاس ها، افزود: برگزاری کلاس ها شامل مبانی پژوهش ویژه پایه اول، مهارت های مطالعه و یادگیری ویژه پایه دوم، آموزش نرم افزارهای نور به کتابخانه شناسی ویژه پایه سوم، روش نگارش مقاله علمی ویژه پایه چهارم، روش تدوین تحقیقات پایانی ویژه پایه پنجم.

حجت الاسلام بهرامی خاطرنشان کرد: مقالات طلاب بررسی شده و مقالات برگزیده به جشنواره علامه حلی ارسال می شود.

وی افزود: مدرسه علمیه آیت الله دامغانی از مدارس سفیران هدایت استان می باشد، به همین جهت هر طلبه موظف است در آخر پایه پنجم تحقیق پایان دوره جهت اخذ مدرک ارائه دهد که عمده فعالیت های معاونت پژوهش در این مدرسه پیگیری تحقیقات پایانی می باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله دامغانی همدان از تحقیقات و پژوهش های گروهی که نتیجه حاصل آمده آن نشریه مدرسه به نام نشریه "داعیه" خبر داد، که این نشریه در چند دوره مقام اول کشور را کسب کرده است.

وی افزود: این نشریه شامل مباحث تبلیغی، معرفی علمای ربانی، مصاحبه با علمای معاصر منطقه، بیان مسائل مناسبتی مانند: خاطرات پیاده روی و موضوعات دیگر می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha