دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام بهرامی / ناجا

حوزه/علمای شیعه هیچ گاه درباری نبوده اند و استقلال خود را از حکومت ها حفظ کرده اند، اما علمای وهابی دست دوستی با دشمنان اسلام و کفار می دهند و به آموزه های اسلام مبنی بر برائت از کفار عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز در همایش مبلغان اعزامی در دهه محرم که در مسجد فاطمیه  قم برگزار شد به تشریح اهمیت تبلیغ دین و لزوم مرزبانی از اعتقادات دینی مردم پرداخت.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، به حضور اثرگذار طلاب و روحانیون در جبهه های جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: روحانیون در دوران دفاع مقدس به عنوان فرمانده و مدیر فرهنگی و مبلغ، در میان رزمندگان نقش تبلیغی و تربیتی داشتند و در این مسیر، هزاران شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: با توجه به ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خطیر نیروی انتظامی، قرار گرفتن در پناه قرآن، ضروری‌ترین مسئله است، چرا که به تعبیر حضرت علی(ع)، قر‌آن حافظ و نگهبان آنانی است که در این پناهگاه قرار گرفته‌اند و طلاب و مبلغین در این عرصه می توانند نقش زیادی ایفا نمایند.

حجت الاسلام بهرامی یادگیری، آموختن و عمل به فرامین قرآنی، قرائت صحیح قرآن، زیاد قرآن خواندن و غفلت نکردن از این کتاب آسمانی، حفظ و تدبر در قرآن، عبرت‌آموزی از پندها و نصایح قرآنی و پناه بردن به آن را از جمله انتظارات قرآن و ائمه اطهار(ع) از انسان‌ها عنوان‌ کرد.

*حساسیت بیشتر جنگ نرم نسبت به جنگ سخت

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری در جنگ نرم، ابراز داشت: جنگ نرم نسبت به جنگ نظامی خطر بیشتری دارد؛ چراکه در جنگ نظامی دشمن و تسلیحات آن مشخص است ولی در جنگ نرم دشمن از همه امکانات از جمله سیاسیت، ‌ورزش،‌ فرهنگ و... استفاده می‌کند تا سبک زندگی و روابط ما را از چارچوب های دینی خارج کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان این‌که انقلاب اسلامی برای وارد کردن اسلام به زندگی مردم شکل گرفت، یادآور شد: تمام تلاش دشمن این است که جلوی اسلامی شدن زندگی مردم را بگیرد؛ در چنین شرایطی، روحانیون می توانند بیشترین نقش را ایفا ‌کنند، از این رو، علما، ‌بزرگان، مبلغان و... باید مانند دفاع مقدس وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه علمای شیعه هیچ گاه درباری نبوده اند خاطر نشان ساخت:علمای شیعه هیچ گاه درباری نبوده اند و استقلال خود را از حکومت ها حفظ کرده اند، اما  علمای وهابی  دست دوستی با دشمنان اسلام و کفار می دهند و به آموزه های اسلام مبنی بر برائت از کفار عمل نمی کنند.

*لزوم تبلیغ جهادی برای حفاظت از مرزهای عقیدتی مردم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پایان به عرصه های مختلف جهاد اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری از چندین سال قبل به حضور جهادی مردم و مسئولین در عرصه های مختلف تاکید داشته اند و طلاب و روحانیون نیز باید در عرصه های علمی، تبلیغی، سیاسی و خود سازی وارد شوند و به خوبی از مرزهای عقیدتی مردم و جامعه اسلامی حفاظت نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha