جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عماد

حوزه/ معاون پژوهشی حوزه های علمیه، خواستار گسترش همکاری و تعاملات موسسه فرهنگی وارث الانبیا(عج) با سایر مراکز و موسسات حوزوی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی و پژوهشی وارث الانبیاء(عج) ضمن تاکید بر تقویت ارتباط معاونت پژوهش حوزه با موسسه وارث الانبیاء، بر هموار ساختن زمینه های تعامل این موسسه با سایر دستگاه ها و موسسات حوزوی به خصوص در حوزه نیاز سنجی، پاسخگویی به شبهات و برگزاری نشست های علمی تأکید کرد.

وی ضمن تأکید بر مرجعیت موسسه وارث الانبیاء(عج) برای سایر مراکز و موسساتی که تلاش دارند بطور تخصصی در خصوص یکی از ائمه اطهارعلیهم السلام به فعالیت های پژوهشی بپردازند، ضرورت اطلاع رسانی از فعالیت های این موسسه و ارسال آثار منتشره به کتابخانه های حوزه های علمیه سراسر کشور را یادآور شد.

حجت الاسلام والمسلمین  عماد بر اهمیت اطلاع رسانی از فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی این موسسه تاکید کرد و گفت: با توجه به فعالیت های گسترده ای که در این مجموعه پرتلاش انجام می گیرد باید با اطلاع رسانی و همکاریهای پژوهشی از موازی کاری هایی که شاید صورت پذیرد جلوگیری کرد.

انتهای پیام313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha