جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور یکی از شاخصه‌های مهم توسعه فرهنگی را مسأله توسعه حوزه‌های علمیه دانست و از راه اندازی مقطع سطح 4 در حوزه خواهران بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در جمع خبرنگاران، یکی از شاخصه‌های مهم توسعه فرهنگی را مسأله توسعه حوزه‌های علمیه دانسته و گفت: در حوزه‌های خواهران استان بوشهر رشد 5 برابری را داشته‌ایم و همگرایی مسئولان استان، خیران، بانیان و مؤسسان، حول محور نماینده ولی‌فقیه در استان انجام شده است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: انشاءالله این همگرایی نوید خبرهای بسیار خوش و وقایع بسیار بزرگی در عرصه‌ فرهنگی برای استان بوشهر و جنوب کشور و بین‌الملل و منطقه را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: انشاءالله تا مهرماه 94، مقطع سطح 4 حوزه‌های علمیه خواهران بوشهر راه‌اندازی می‌شود و رشته‌های سطح 3 را هم افزایش خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی افزود: حق خواهران پرتلاش و فرهیخته این استان که در جشنواره‌های حوزوی رتبه‌های بالایی را کسب می‌کنند، این است که از این ظرفیت قدردانی و توجه ویژه شود، که خوشبختانه ما در عرصه‌ احداث بنا، تجهیز و توسعه آموزش‌های حوزوی در سطوح مختلف در این استان رشد خوبی داشته‌ایم که امیدواریم با تلاش‌های مضاعفی که دارد انجام می‌شود، این رشد و توسعه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha