جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مسعود سرافراز-افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه صالحات فولادشهر

حوزه/ یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، پویایی و به روز بودن حوزه ها است، زیرا دشمنان می خواهند چراغ فروزان اسلام را خاموش کنند و در عرصه مقابله با این حربه دشمنان، رسالت و وظیفه حوزویان خطیر و سنگین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام  مسعود سرافراز، در  افتتاحیه سال تحصیلی 96-95 مدرسه علمیه خوهران صالحات فولادشهر، با تبریک شروع سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین صالحیان، موسس مدرسه، به منظور فراهم نمودن فضای تعلیم و تربیت در این شهر قدردانی کرد.

امام جمعه فولادشهر، رسالت حوزه های علمیه و طلاب علوم دینی را پاسداری از کیان قرآن، اعتقادات و اخلاق عنوان کرد و با اشاره به نامه های مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، طلاب را به خودسازی، تلاش، مجاهدت و تحصیل علم توصیه کرد.

وی با اشاره به جایگاه حوزه های خواهران، افزود: هدف اصلی حوزه های خواهران این است که زنان عالمه و عارفه به اجتماع تحویل دهند، زنانی که با درس خواندن در حوزه ها، زندگی توأم با آرامش را برای خانواده ها به ارمغان می آورند. 

حجت الاسلام سرافراز خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، پویایی و  به روز بودن حوزه ها است، زیرا دشمنان می خواهند چراغ فروزان اسلام را خاموش کنند و  در عرصه مقابله با این حربه دشمنان، رسالت و وظیفه حوزویان خطیر و سنگین است.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید هدایت معنوی جامعه را به عهده گیرند و برای حل مشکلات جوانان و خانواده ها چاره اندیشی کنند.

مرادی، شهردار فولادشهر نیز در این مراسم از طلاب توانمند دعوت کرد تا در فرهنگسراهای سطح شهر، با برگزاری کلاس های اخلاق ، احکام و مهارت های زندگی، نقش پر رنگ و فعالی را ایفا نمایند.  

خانم مدیدیان، مدیر مدرسه علمیه خواهران صالحات فولادشهر نیز گزارشی از روند تاسیس مدرسه و فعالیت های آن از آغاز تاکنون و حضور فارغ التحصیلان در عرصه های مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی و .. ارائه داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha