دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم از اعزام تعدادی از روحانیون ضایعه نخاعی سراسر کشور به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام رضا حسنی با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات علاوه بر ارائه خدمات رفاهی تأکید بسیاری بر ارائه خدمات عاطفی داشته؛ عیادت از بیماران، مستمری بگیران و خانواده مرحومین، برگزاری همایش معمرین و افطاری ماه رمضان ویژه خانواده‌های مرحومین از جمله خدمات عاطفی انجام شده توسط این معاونت است.

معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان قم با اشاره به فعالیت‌های مرکز خدمات در اعزام بیماران ضایعه نخاعی به مشهد مقدس گفت: در سال 83 گروهی از روحانیون ضایعه نخاعی توسط مرکز خدمات به مشهد مقدس اعزام شدند
وی ادامه داد: با توجه به طرح اعزام بیماران ضایعه نخاعی به مشهد مقدس طی سال های اخیر، به همت معاونت سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات از سال گذشته تعدادی از روحانیون ضایعه نخاعی به همراه خانواده هایشان به این سفر زیارتی اعزام شدند.

حجت الاسلام  حسنی تصریح کرد: در سال جاری نیز تعداد 80 نفر از بیماران ضایعه نخاعی به همراه خانواده‌هایشان تحت عنوان کاروان زیارتی ولایت عشق از سراسر کشور توسط مرکز خدمات استان قم به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 39 نفر از افراد اعزامی از قم و باقی زائرین از استان‌های دیگر کشور هستند، گفت: با هدف ارج نهادن به تلاش ها و زحمات خانواده ها؛ همسر یا فرزند روحانیون بیمار ضایعه نخاعی همراه این گروه خواهند بود.

معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان قم بیان کرد: این سفر از روز چهارشنبه 5 مهرماه سال 1395 آغاز و افراد کاروان به دلیل مشکلات جسمانی به‌صورت هوایی از سراسر کشور به سمت مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی، حرکت دسته جمعی به‌صورت ملبس به سمت حرم مطهر امام رضا(ع)، روضه‌خوانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقه و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز بیماران ضایعه نخاعی را ازجمله برنامه‌های این سفر چهار روزه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha