دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ثبت نام ممتازین تحصیلی همسر و فرزندان طلاب و روحانیون

حوزه/ همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون سراسر کشور تا ۲۰ آبان ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه سخا مرکز خدمات اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ثبت‌نام صرفاً به‌صورت اینترنتی و در سامانه سخا مرکز خدمات با ورود نام کاربری و رمز عبور میسر است و لذا تمامی طلاب معیل برادر (اعم از ایرانی و غیرایرانی،شیعه و سنی) که دارای پرونده پذیرشی فعال و غیرشاغل می باشند، می توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی ((ممتازین)) اقدام به ثبت نام کنند.

شایان ذکر است: اطلاعات مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش‌دانشگاهی فرزندان طلاب ایرانی دریافتی از سازمان آموزش‌ و پرورش در صفحه اختصاصی با انتخاب نام فرزند قابل رؤیت است و درصورتی‌که نام فرزند به‌عنوان ممتاز مشخص نباشد می توانید وارد مرحله ثبت‌نام شوید و با قرار دادن تصویر اصل کارنامه با فرآیند و شرایط اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید. در ضمن از فرزندان معلول و کم‌توان نیز ثبت‌نام به عمل می‌آید.
کلیه طلاب محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت مرکز خدماتhttp://www.csis.ir/ شرایط عمومی پذیرش را دریافت کنند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • راضیه IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    عالی