پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صادق ايراني

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زیارت عاشورا درس نامه مقابله با دشمناناهل بیت(ع) است، گفت: زیارت عاشورا حلقه اتصال با سیدالشهدا (ع) است و موجب نجات بشریت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازکرمانشاه، حجت الاسلام صادق ايراني در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه نرجسیه شهرستان سنقر، گفت: زيارت عاشورا درس نامه مقابله با دشمنان است و مراحلي را بيان مي كند كه در حقيقت انسان با اباعبدالله(ع) همراه مي شود.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) بندگی و عبودیت خود را در روز عاشورا به خداوند متعال نشان داد و خدای متعال نیز ایشان را ماندگار و ابدی کرد، به طوری که در بین تمام ادیان محبان و عاشقان فراوانی دارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه افزود: هر بنده ای که کوچکترین ارتباطی با ولی خدا داشته باشد و قطره اشکی برای سیدالشهدا (ع) بریزد، سعادتمند خواهد شد.

حجت الاسلام ايراني بیان داشت: طلاب و روحانیون باید قدر فرصت تبلیغی ایام محرم و صفر را بدانند و در این ایام به تبیین و ترویج مکتب سیدالشهدا (ع) و اهداف قیام عاشورا بپردازند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: طلاب باید تهذیب نفس و خودسازی را از ابتدای ورود به حوزه شروع کنند و با اقامه نماز اول وقت و تأمل و توجه در تفاسیر قرآن کریم اخلاق دینی و اسلامی خود را پرورش دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha