شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
rxfd

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قطبی گفت: بازی های فکری کودکان از جمله محصولات فرهنگی هستند که بسیار راهکار مناسب و موثری برای انتقال مفاهیم دینی به این نسل است که متاسفانه دشمن با ورود جدی به این عرصه، سعی در انتقال ارزش های ضددینی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، ظهر امروز در گردهمایی آموزشی مبلغان فاطمیه که به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در تالار اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره ایده های قرآنی که اکنون در حال دریافت ایده ها از سراسر کشور است، راهکاری برای ایجاد خلاقیت در عرصه تولید محصولات دینی است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود و تلاش دارد از ایده های جدید برای تولید محصولات فرهنگی حمایت کند، گفت: متاسفانه نسبت به تولید محصولات فرهنگی  مورد نیاز جامعه غفلت شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد: بازی های فکری کودکان از جمله محصولات فرهنگی هستند که بسیار راهکار مناسب و موثری برای انتقال مفاهیم دینی به این نسل است که متاسفانه دشمن با ورود جدی به این عرصه، سعی در انتقال ارزش های ضددینی خود دارد.

وی ادامه داد: امروزه تمرکز و توجه به  تولید محصولات فرهنگی و خاصه بازی های جدید فکری مطابق آموزه های دینی یک ضرورت است  که روحانیت و مبلغین می توانند پیشتاز این عرصه باشند، چرا که بازی های کودکان به عنوان یک رسانه محسوب می شوند .

حجت الاسلام والمسلمین قطبی با اشاره به اینکه در جهان امروز باید به جای نفی دیگران و عملکرد آنها باید به سمت و سوی اثبات خود برویم، گفت: تلاش برای تولید محصولات فرهنگی مناسب و بازی های جدید می تواند راهگشا باشد، چرا که در حال حاضر روزانه بیش از 10 بازی جدید توسط کاربران جوان ایرانی در فضای مجازی خریداری و استفاده می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha