جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد تولایی طلبه مضروب مشهدی در کما

آخرین پیگیری خبرنگار حوزه در مشهد حاکی است که محمد تولایی طلبه مضروب مشهدی همچنان در کماست. تیم پزشکی همچنان به تلاش خود ادامه می دهد. بستگان و دوستان محمد گفتند: همه امیدواریم که با دعای خیر مردم، سلامتی اش برگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علائم حیاتی حجت الاسلام محمد تولایی، طلبه مدرسه علمیه نورالرضا(ع) علی رغم تلاش های صورت گرفته پزشکان، تفاوتی محسوسی نسبت به قبل ندارد. 

یکی از اعضای تیم پزشکی حجت الاسلام محمد تولایی به خبرنگار حوزه نیوز گفت: وضعیت وی همچون شب گذشته بوده و تفاوت جدیدی در علائم حیاتی حاصل نشده است. وی شرایط ثابتی را نسبت به قبل داشته و از نظر علائم حیاتی تفاوت محسوسی نداشته است.

وی گفت: در مدت اخیر همه تلاش‌های تیم پزشکی معطوف به بهبود علائم حیاتی وی بوده و تیم پزشکی توفیق در برگرداندن علائم حیاتی داشته اما فعلا برای هرگونه قضاوت قطعی درباره وضعیت ایشان زود است.

یکی از بستگان و هچنین دو تن از دوستان «تولایی» هم به خبرگزاری حوزه گفتند: بستگان و نزدیکان «محمد» از دیروز در بیمارستان حضور دارند و هنوز تغییری در شرایط وی ایجاد نشده است و همه امیدواریم که با دعای خیر مردم، سلامتی اش برگردد.

خبرگزاری حوزه از عموم امت اسلامی می خواهد تا برای سلامتی و طول عمر این طلبه جوان و حافظ قرآن دست به دعا بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha