سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با مادر شهید گرد

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری با حضور در منزل شهید بیژن گُرد از شهدای مبارزه با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس، با مادر این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر امروز با حضور در منزل شهید بیژن گُرد از شهدای مبارزه با آمریکای جنایتکار در خلیج فارس، با مادر این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اهدای لوح سپاس و هدایایی به مادر مکرمه سردار شهید بیژن گرد به مقام شامخ این شهید شاخص ادای احترام کرد.

شهید بیژن گرد در سال 1345در جزیره «خارک » در استان «بوشهر» به دنیا آمد و در ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۶۶ در آخرین ماموریت دریایی خود به همراه دیگر همرزمانش از جمله شهید نادر مهدوی به شهادت رسیدند.

حماسه سردار شهید نادر مهدوی و 9 دلاور دریادل همرزمش در ماجرای 16 مهر سال 1366 که در برابر زورگویی و تعدی گری ناوگان دریایی آمریکا با کمترین امکانات اما با اراده ای مصمم و پولادین ایستادند، هیمنه پوشالی ابرقدرتی به نام آمریکا را در هم شکست.

این حماسه یک روز درخشان در تاریخ انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که سند هویت و سنگ زیرین بنای افتخارات نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس به شمار می آید. در چنین روزی هیمنه سرسلسله استکبار در دوران معاصر با حماسه چند پاسدار جوان مؤمن دریادل در هم شکست و هیبت پوشالی او فرو ریخت.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اهدای لوح سپاس و هدایایی به مادر مکرمه سردار شهید بیژن گرد به مقام شامخ این شهید شاخص ادای احترام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha