پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضا نوری- امام جمعه موقت بجنورد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: حوزه و دانشگاه دو مرکز اصلی عملی کشور هستند که آینده این نظام به عملکرد آن‌ها وابسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مسئولان نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌های استان، با اشاره به وظیفه سنگین کار کردن در نظام ولایی، اظهار کرد: در شرایط فعلی که کشور دارای دشمنان داخلی و خارجی فراوانی است، شرایط سختی برای کار کردن وجود دارد؛ اما باید به‌گونه‌ای فعالیت کرد که دولت اسلامی در کشور محقق شود.

وی در این راستا تکلیف نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را بسیار خطیر توصیف کرد و گفت: حوزویان و دانشگاهیان به‌عنوان دو مرکز اصلی عملی کشور هستند که آینده این نظام به عملکرد آن‌ها وابسته است.

امام‌جمعه بجنورد به برخی از اقدامات نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسات برای اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان در موضوعات مختلف اخلاقی و دینی و پای‌کار آوردن افراد مختلف دانشگاهی در امور مختلف ازجمله اقدامات مهم نهادهای رهبری در دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر است.

وی بر تشویق اعضای هیئت‌علمی و همچنین راهبری و راهنمایی آنان نیز تأکید کرد و گفت: برخی مداخله‌ها در امور اداری دانشگاه حاشیه‌ساز است و ثمری نیز ندارد؛ ازاین‌رو مسئولان نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها باید فقط در امور حاد و خاص به این موضوعات وارد شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در انتها برداشتن ارتباط شایسته و مداوم مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها با هیئت‌های علمی تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha