پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: امام رضا (ع) ملجأ همگان و عامل وحدت و انسجام تمامی افراد و گروه‌ها در منطقه و کشور است؛ به‌گونه‌ای که در پیشگاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی تمامی اختلاف‌سلیقه‌ها کنار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیر و معاونین دفتر آستان قدس رضوی در استان، اظهار کرد: امام رضا (ع) ملجأ همگان و عامل وحدت و انسجام تمامی افراد و گروه‌ها در منطقه و کشور است؛ به‌گونه‌ای که در پیشگاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی تمامی اختلاف‌سلیقه‌ها کنار می‌رود.

وی ادامه داد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان نیز باید به‌عنوان پرچم و چتری باشد که همگان تحت پوشش و لوای آن قرار گیرند؛ ازاین‌رو این نمایندگی باید دامنه فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کرده و منحصر به مجموعه‌ای خاص نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: کمک کردن و کمک گرفتن در مجموعه آستان قدس رضوی و نمایندگی آن در استان باید از سوی همه افراد باشد؛ زیرا امام رضا (ع) متعلق به همه مردم است و همه باید در این مجموعه تکریم شوند.

وی وقف، نذر و کمک از سوی مردم را نتیجه جاذبه امام رضا (ع) دانست و گفت: بسیاری از کمک‌ها و نذورات با نیت امام رضا (ع) را محرومان و مستضعفان انجام می‌دهند که این خود نشان‌دهنده ارادت ویژه اقشار مختلف مردم به این امام همام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، کمک‌ها و نذورات مردمی به درگاه امام رضا (ع) را چشمه‌ای جوشان و دائمی توصیف کرد و افزود: بیش از کمک‌هایی که از سوی آستان قدس رضوی به محرومان می‌شود، به این مجموعه از سوی خیران بازمی‌گردد و این مسیر و چرخه نیک همواره ادامه دارد.

وی در انتها با اشاره به حمایت مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در استان از اقدامات انجام‌شده در راستای کمک به محرومان، اظهار کرد: در طرح‌های مختلف حمایتی همچون کمک‌ها و مواسات مؤمنانه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که تمامی مناطق شهرها و روستاها تحت پوشش قرار بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha